Wednesday 18 January 2012

Biodata ( Kelas Bahasa Melayu )

Nama : Muhammad Farhan Naqiyuddin
Umur : 12 tahun
Hari lahir : 8th Mac 1999
Sekolah rendah : Sekolah Rendah North Spring
Hobbi : Berbasikal , bermain permainan di dalam komputer
Laqu kegemaran : Don't Wanna Go Home - Jason Derulo , 2012 - Jay Sean
Seorang yang : Pemalu , boleh membahagiakan diri seseorang 
Makanan kegemaran : Sambal Hotdog (Masakan Nenek)
Minuman kegemaran : Root beer float (A&W)
Warna kegemaran :Biru Laut (Aqua Blue)
Sikit lagi tentang saya ... :D Saya ini sebenanrya suka berbasikal . Saya berbasikal di tahap orang tua . Saya sebenarnya gemar untuk berbasikal di tahap orang tua . Saya harap saya akan menjadi seorang ahli pasukan basikal Singapura dan pada bulan Mac yang akan datang , saya akan mengambil bahagian dalam OCBC Cycle Singapore . Saya sangat gembira dan pada saat ini ayah saya tengah melatih diri saya supaya saya boleh menangi peraduan itu .
Jenama basikal : Baum Romano , Specialized Roubaix
Jenama Komputer : Alienware
Permainan kegemaran ( di komputer ) : Blackshot

No comments:

Post a Comment